Svar på frågestunden!

Postat av: ladymuffin :)

Hur gammal är du?
-Jag blir 14 i år ;)

Favorit rätt?
-Har ingen bestämd, gillar många:P

Vilka bloggar följer du?
- asså det är väldigt många!



Postat av: Beatrice Jakbobsson

vart bor du ?
- Göteborg<3

har du kille?
- Nejj:(

Postat av: Sandra

Hur många besökare har du i snitt per dag?
- Asså det är olika ;) så vet inte riktigt/håller inte koll på det


Postat av: Kajsa

Varför startade du blogg?
-DetIvar många som blogga så jag testa o det var ju kul:D

Postat av: sofia

Varför bloggar du?
- jag tycker det är kul!:) att t ex skriva om mode o friitiden<3


Postat av: Hanna

vilka bloggar läser du?:)
- asså det är as många<3

Postat av: t h e r e s e

vad tycker du om storbloggarna som; blondinbella,kenza,kisse,dessie,paow?
- Dom är la okej, roligt att läsa dom!:)

Postat av: Hanna N

Vilken skräckfilm blir du mest rädd av? :) 
- Jag vet inte riktigt<3







Så nu är frågestunden slut!
Nästa gån vill ja gärna att det kommer fler frågoar;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för svaren:)

2010-09-18 @ 21:47:04
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0