Lång dag

Idag har jag varit med Julia och Jennifer.
Jag mötte dom sen åkte vi till torget och sen gick vi runt sen så åkte vi till kors vägen och träffa Awder. Men han blev lite se så vi fortsatte att åka till ullevi norra haha se gick vi därifrån till kors. Men under tiden hände lite rolligt. Vi balanserade på en kant precis bredvid en spårvagnsväg och en bro haha sjuka och sen kom vi till en fontän där hittade vi 3 kroner haha dom tog vi såklart. Sen så gick vi in i bergakungen till toalettena det finns en spegel där killarna kissar så när man ställer sig framför den så kommer det olika folk haha as kul! Sen kom vi till netto där ville vi handla chips fast det fattades en 50 öringen så vi frågade en man så vi fick en hel krona det e fan grymt hahahah(NOT)!
Men sen kom vi till kors och där va Awder så vi var lite sena haha. sen runt 6 tiden var vi tvungna att åka hem och nu sitter jag har och har precis käkat;) imon blir det nog att träffa Juli, och Jennifer (tror ja)....<3
Puss på er!
Hoppas ni haft en rolig dag precis som jag?<3

Bilder från dagen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0