Glory days♥

Heej!
Skoldagen har varit som vanligt idag. Fast det är en grej som jag är så jävla glad för i skolan! WOHOOO!
Men iallafall, direkt efter skolan så skulle jag åka och möta min syster och Emelie men när jag kommit till musikvägen så fick jag reda på att hon var hemma.
Riktigt onödigt! Så jag åkte hem. Påväg till musikvägen åkte jag med söta Mona haha vi hade ganska kul!.... 
Jag gick av på musik vägen och åkte hem och då var jag såklart tvungen att bädda min säng och plocka undan på rummet. Sen åt jag lite. Efter det så var Dennis tvungen att diska och jag fick dammsuga lägenheten.
DET SÖÖG! Sen efter det fick jag äntligen gå ut i det underbara vädret.
Ute skulle jag möta Jennifer och Sanna men dom blev typ en timma sena haha så jag sätt typ mobbad utanför min gård i en timma typ hahahaha. Sen äntligen kom dom och då gick vi till ett ställe med typ 3 träningsaker (utomhus).
Där tog vi kort bilderna kommer om en kort stund.
Nu har jag precis gjort läxan som ni ser i andra inlägget. Jag är helt DÖÖÖD!
HAhahah men ska bara ta det lite lugnt nu.
Vi hörs i morgon puss(L)


Kommentarer
Postat av: jennifer din älskling♥

SV: Aa det gjorde vi,, skynda dig med att ladda upp bilderna♥

2010-09-13 @ 22:20:27
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0