16/9

HejHej mina solstrålar!
Glömde blogga igår, men jag kan berätta lite vad som hände nu.
Det var fan bästa dagen. I skolan hade vi gympa och då körde vi en lek som heter ogräset med vår klass och 8D. Jag och Cicci ägde och vannn såklart;) Fick lite sår bara HAhahaha....
När jag och ci´cci var på väg hem till henne så började det ös regna hahahaha hagla och åska med så vi sprang. Sen när vi kom hem till henne käka vi godis satt vi datan och pratade med Patteh i telefon ;) ASKUL!<3
Sen vid 8 sprang jag hem i ösregnet.  HAhaha!
Aa det var det;)
Men nu ska jag stänga av ska till skolan snart:)<3 <3
Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Allt bra?:)

Va går de ut på?:)

2010-09-16 @ 19:00:55
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0