Helgen ♥

Hejj bloggen!, glömde blogga i helgen för att den var så grymt rolig! Saknar alla i Hallsta:) Nya vänner.....
Såhär var min helg....

Fredag!
Vi kom hem till Sanne direkt efter skolan och sen åkte vi direkt, vi åkte i ca 1 timma till allingsås. Där stanna vi och åt på Mc Donalds. Det var gott! Sen fortsatte vi vidare till Mariestad, bensträcka, rasta hunden:) Sen åkte vi resten av vägen. Det tog 4 timmar, men kollade på torkel i knipa i bilen med haha. Sen när vi kom fram i Hallsta mötte vi Samuel, Joa och Anna direkt. Vi var vid skolan och kompisgungan och typ snackade. Trevligt!♥
Sen drog vi hem till Sanne och körde vattenleken hahah,  jag vann alla gånger!:D Sen så stack Samuel hem och då var det bara jag, Sanne, Joa och Anna men vi hade kul vi med. Sen gick Anna och Joa med. Sen var det läggdags:D


Lördag!
Hem till Joa och Anna, med Sanne såklart! Gick och mötte Samuel och sen gick till byn. Handlade lite goott. Och sen satt vi typ bara och prata. Sen gick vi hem till Sanne och ut med Hundarna, Melker och Stella.... Så jävla söta! Sen så bråkade Samuel och Sanne. Samuel skulle på disco i västerås. Vi med (Jag & Sanne). Vi gick hem och vi fixa oss sen körde hennes pappa oss till västerås. Vi gick till donken  och där mötte vi Jonte, ny kompis för båda, så jävla skön kille asså!  Sen var det typ 2 gubbar som glodde as mkt!! Man blev typ rädd, men jag typ dog av skratt sen kom Samuel, Tom och Snäckan♥  sen stack dom, sen åt jag o Sanne paj. Sen gick vi ut då var det ett gäng killar i en bil som busvisssla på oss och smällde i bildörrarna. Haha! Vi mötte Samuel & Co igen haha. Vi gick in på donken snacka och dom kom Jonte och prata tills vi skulle till discot! Sen var det disco , jag och sanne får egentligen inte gå på det discot för att vi inte bor i västmanland. Haha men vi kom in ;) Vi dansa loss och sjung singstar! Sen hem och sen sova...

Söndag!
Vi vakna tidigt och mötte Samuel. Vi var ute lite, sen kom vi hem till Sanne. Sanne satt vid datan och jag och Samuel brottades och snacka typ. ♥ Hahaha! Vi ägde fan!  Asså vi försökte sno tillbaka våra mobiler haha! Aja, lång historia.... Sen så åkte vi hem!:D♥

VILL TBX!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin blogg<3

2010-10-13 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0