Underbar helg!

förlåt för att jag inte bloggat i helgen så mycket, men har inte haft tid!
har träffat kompisar hela helgen.
i fredags sov jennifer över, och i lördags gick vi ut och träffa marcelle och shannon, sen kom fler.
Vi gjorde inte så mkt.
Sen var vi i kyrkan, men innan hade typ många snöbollskrig! (speciellt jennifer haha)
I kyrkan spelade vi fotboll och så, efter det var jag och jennifer med sebbe och jimmy, vi körde dom på en vagn sak typ haha runt opal, sen gick jag och jennifer hem, då var kockan 12 ungefär, sen la vi oss efter vi pratat typ en stund.
Men nu ska jag snart utt, ha det bra puss!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: angelica

okej vad kul, fast jag tycker afrodans är mucket roligare än zumba ;)hihi

2010-12-05 @ 16:05:47
URL: http://yooblondie.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: tack johanna :D<3

2010-12-05 @ 21:53:39
URL: http://saganomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0