Underbar dag!

Heej bloggen♥ Idag har det varit en ggrymt rolig dag!
Jag har varit med Julia och Julia E, har varit grymt kul.
Först träffa vi Zako och vi gick runt lite sen gick han hem sen
kom Sebbe och då gick vi till opal och då gick jag och
Julia in i kyrkan och lyssnade på julmusik och slog
in julklappar åt dom, fast dom va tomma, det skulle vara
till prydnad haha. Iallfal sen gick vi hem nu chattar jag med
Julia och vi pratar privata saker hahahahaha!
Bara vi som fattar.... <3
Vad har ni gjort idag då?
Haft det bra hoppas jag.
Puss!
Jag o älsklingen för ca 1 årsen!<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Bilden var från i somras inte ett år sedan ;)

2010-12-10 @ 12:26:27
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0