Få inte en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne♥

Rubriken stämmer så jävla mycket!

Godmorgon alla goa läsare, just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem
för när han kommer så ska jag och han och min bror åka och handla julklappar till mig,
min bror och min syster. Pappa är la hemma om typ 5-10 minuter.
När jag kommer hem så ska jag möta Sanna och Jennifer och vi ska ha det bäst!
Vet inte riktigt vad vi ska göra än men får väl se sen.
Det enda jag vet är att det kommer bli kul!
Ha en bra dag!
Puss&Kraam
just nu ser man förjävlig ut haha!
så det är inget att se;)

Kommentarer
Postat av: josra

snygg blogg!:P

2010-12-22 @ 14:38:43
URL: http://josras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0