30 Dagar

Hej jag lovade ju att ta igen de senaste dagarna på 30 dagars kategorin och jag tror det var från nummer 6 jag missade. Men jag börjar med att göra gårdagens nu då .
Gårdagens-
Dag 6- Min dag i Detalj!

Gårdagen började med att jag vaknade upp hemma hos Jennifer runt halv ett och då tog båda upp våra datorer direkt och satt vid datan ganska länge till ungevär klockan var två och då gick vi ut och åt frukost eller vad man skulle kalla det då haha och efter vi ätit började vi smått fixa oss samtidigt som vi satt vid datan, och sen blev det att vi bara satt vid datorerna sen blev klockan väldigt mycket runt halv 6 typ så vi började fixa oss direkt och kom ut runt 6 tiden och då gick vi till opal och där mötte vi Joel och Jimmy och då gick vi 4a in i kyrkan och kollade på julkonsert vi hann bara se sista sången men vi hade biljetter till andra konserten som var klockan 8a och då satt vi i kyrkan och typ snacka och gick runt tills den började igen, konserten var underbar!
Efter konserten kollade vi på några som körde fyrhjulig runt på opaltorget och då träffade jag även på min kusin som jag inte sätt på nästan 5 år som bor i chile men som är och hälsar på över hjulen hos sin mamma.
efter detta så gick vi hem till jennifer där var vi i ca 15 minuter och sen drog vi hem till mig för jennifer skulle sova över och då kollade vi även på film med min syster. Dagen igår var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0