Wednesday

Hej bloggen! Hur mår ni? Själv mår jag bra förutom att jag är väldigt trött. Har haft 5 prov denna veckan redan. Skit jobbigt, sliter verkligen ut en! Vi har klagat på detta angående att vi har så många prov denna veckan. Men dom är väl som dom är i vår skola. Imorgon gör jag sista tyska nationella provet, känns skönt att få det gjort. Sen så blir det inga mer prov denna veckan. Fast nästa vecka har jag två till. Jaja, gud vad jag tjatar om detta, men är bara så himla skol trött nu, så jag orkar liksom inte med det mer.

Idag har jag inte gjort så mycket. När jag kom hem från skolan så la jag mig i min obäddade säng och kollade på tv och somnade i ungefär en timma eller så och blev sedan väckt eftersom middagen var klar. Så nu ligger jag här i sängen och orkar inte göra ett skit.
.
Hoppas ni mår bra iallafall, ska se om jag kan slänga ihop något annat inlägg, som jag inte skriver en massa babbel i. Men ni får ha det så bra sålänge, kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0