Svar på tal:

Anonym om In thaa school yeaah:
Vilket gymnasium funderar du på att välja? Och vilken linje/inriktning?

-Oj nu kom den frågan som jag inte ville få... Nej men jag har faktiskt fortfarande inte valt ännu. Jag tycker att det är så himla svårt att välja det redan nu. Nej men aa... Jag vet inte riktigt ännu, det är något som jag började grumla på förra några veckor sedan och har fortfarande inte hittat något ännu. Gaaahh, jag får sån panik och har så många frågor liksom.

-

-Vad ska man välja? Vad vill jag syssla med i framtiden? Tänk om jag väljer fel? Tänk om det helt enkelt suger? Tänk om det inte alls är som jag förväntat mig?

-

Jag hittar nog något snart (I hope). Har en jävla massa böcker, broshyrer och lappar att läsa igenom.

När jag valt gymnasium lovar jag att säga vilket jag har valt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0