Everybody can do anything, but not everything!

Hejsan hoppsan alla läsare! Har precis pluggat lite och ska fortsätta med det i en liten stund till sen ska jag nog ta och lägga mig eller iallafall kolla på en film eller så. Börjar åtta imorgon och slutar 14.20, segt!
-
Imorgon runt 15.30 ska jag iväg till simhallen med syrran och tränings simma och bada lite. Ska bli kul och skönt att få röra på musklerna lite, alltså träna lite.
Nu ska jag dra mig tillbaka till pluggandet, detta blir nog sista inlägget för ikväll. Så jag säger godnatt, vi hörs imorgon, puss.
Hittade denna bilden på datan, tagen våren 2011, vilka härliga minnen!
Men det har ju skett en del förändringar i utseendet ser jag. Mycket längre hår t ex. Men
mitt hår har alltid växt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0