Grym helg!!

Hej på er, förlåt för att jag inte har bloggat nu i helgen, men har nämligen varit ute och varit med massa kompisar ute. Som ni vet så sov Sanne över hos mig i fredags, men i lördags såg vi ju smurfarna på bio, trodde inte den skulle vara så bra! Älskar smurfarna haha! Men iallafall efter det så var jag stina och sanne med Sebbe och aHmpus igen, och vi hade det riktigt kul, hittade på en massa roliga saker. Jag och Sanne sov över hos Stina från lördag till söndag, det var också verkligen jätte kul, synd bara att Elsa var sjuk och att hon inte kunde vara med, men vi får ta en helg då alla tjejerna kan vara med och då ska vi ha riktigt kul. Just nu har jag iallafall städat och så på mitt rum, började med det när jag kom hem från skolan idag. Har möblerat lite och städat för fullt, snart blir det plugg och äta. Får se om jag hinner med mer än det idag. Måste få ta det lite lugnt med. Igår var det västerdagen och så var jag Sanne och Stina där, vi kikade runt lite och satt i brandbilen haha. Men nu börjar inlägget bli så lång så man nästan inte kommer orka läsa det, hoppas ni haft en grym helg precis som jag.
Dagens ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0