Eget Arbete

Sitter i skolan nu. Har eget arbete, har pluggat lite biologi och så. Idag är det en riktigt lång dag, slutar 15.30, kommer typ vara död när jag kommer hem. Kommer kanske ett till inlägg i skolan idag eller så hörs vi när jag är hemma. Vet itne vad som händer idag ännu, men vi får väl se.



Peace out!

Klicka HÄR och jag får automatiskt en röst (du behöver bara klicka och kryssa) och kan vinna en Macbook Air 11, så snälla rösta på mig. Man kan rösta en gång per dag, så om du kikar in imorgon med, klicka då med, puss.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hej hej! Vinnaren i tävlingen om namnsmycket från Xenobia Design är nu utsedd. Kika in på bloggen & se om det var du som vann! Om du inte vann, var gärna med i min nya tävling & testa lyckan igen =).



Kram Nathalié

2011-09-02 @ 15:38:49
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0