Bad bad...

Godmorgon!♥
Uppdateringen var väldigt dålig igår, men hade inte riktigt tid till att blogga och så satt jag inte vid datan på nästan hela dagen. Jag var nämligen med tjejerna (Sanne, Elsa & Stina) och vi bakade massa kanelbullar och hade det jättekul. Tog en jävla massa bilder, men dom kommer upp när Sanne lagt in dom på sin data, eftersom det var hennes kamera. Idag blir det feeeeeestt, med underbara Julia! Åh, vad kul... skakishhhhh på gång! Festen är hos en vän som heter Savana klicka HÄR och ni kommer till hennes grymma blogg. Det kommer bli så grymt kul med en massa underbara vänner. Så direkt efter skolan sticker jag hem till Julia och så ska vi fixa oss. Slutar halv fyra, fy vad det är segt. Men sitter iallafall i skolan nu och har eget arbete så jag måste ta och arbeta lite med Engelskan nu, ha det bra. Får se om jag hinner blogga mer idag. Osäker... men får försöka. Puss.
En gammal goding på mig och bästavännen!

Kommentarer
Postat av: Robbin

Haha, vilken rolig bild! :)

2011-09-23 @ 13:35:48
URL: http://www.blogg.d2m.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Planer för helgen? :D

2011-09-23 @ 13:59:41
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0