31 maj

God morgon på er, är i skolan nu har tyska, eller tyska och tyska, vi arbetar inte med någon tyska för vi är klara med allt och vi har vikarie. Idag har vi prov, tråkigt men ändå skönt för det är det sista provet och läxan nu detta läsåret så det är rätt skönt. Blev inte så mycket uppdatering igår nästan för att direkt efter skola stack jag till liseberg med min kusin emelie ochh min syster. S vi kom hem runt tio över tio ungefär. Vi åkte en massa kul, jag åkte atmosfear ;) hihi! tvärrolig va den! Och sen såg vi på danny också. Här är lite bilder från igår.














Har en massa mer bilder, men orkar inte lägg upp alla, det är för många!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0