8 Mars

Hej, kom hem för en stund sen och typ precis ätit lite mat. Jag har varit ute med massa underbara människor och vi hade det grymt kul! Tack för dagen tjejer och killar. I morgon blir det förmodligen samma folk tror jag, eller kanske inte alla men de flesta. Hade prov idag och det kändes riktigt bra, svarade på allt och så, får ha lite bra självförtroende nu, jag tror det blir VG eller MVG haha. Hoppas det iallafall. Men iallafall ska sluta nu och koll lite på tv och kanske kika runt lite på andras bloggar. Ha det bra pusshej!
- suddig bild, men det var inte det jag ville säga.
JAG SAKNAR HALLSTA OCH ALLA UNDERBARA MÄNNIKOR DÄR!
Det var så grymt kul att vara där med Sanne.... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0