Tjugotredje December 2011

Godmorgon på er!
Vaknade vid ungefär 11 tiden idag och har inte gjort så mycket sen dess. Ska ta och kolla på dagens avsnitt av julkalendern och till det blir det frukost. Pappa och hans tjej har åkt iväg för att handla in det sista idag (som är väldigt mycket), det är ju julafton imorgon. Så dom lär vara borta ett ganska långt tag. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffar Jennifer eller så. Måste städa lite här hemma till imorgon med. Men nu ska jag kolla julkalendern. Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: julia krantz

JAG SKA TILL FRÖLUNDA TORG , fattaruu??? hahahah skoja, ring mig när du ser detta beb.

2011-12-23 @ 13:24:51
URL: http://juliakrantzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0