Svar på fråga

KommentarTid
Anonym om Det är lov förfan!:
vilka gymnasium kommer du ha som 1:a, 2:a & 3:e val?
IP: 83.183.123.249
22 December, 19:48







Svar: Hej, jo det är såhär att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska välja ännu. Jag tycker det är väldigt svårt och jobbigt att hitta det man verkligen vill fortsätta med. Så jag vet inte riktigt ännu vad jag ska välja. Så kom gärna med tips alla läsare om ni kan något roligt och bra gymnasium. Men som sagt jag vet inte riktigt ännu, kanske media eller bara något vanligt, åh det finns så mycket att välja på. Jaja, det är något jag måste fundera på riktigt mycket för om ungefär 2-3 månader är ju valet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hört att media på NTI är riktigt bra!

2011-12-25 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0