Tråkigt

Ska äta snart, det blir kotlett och ris och nåt mer haha.
Det är as goott. Sen är det dax att gå ut tror jag slänger nog in ett inlägg innan.
Jag hoppas att alla har haft en bra start på helgen?
Det har jag iallfall.
Kommer bli grymt kul idag. Bara inte Möller tar med en film om typ Jesus.
Han är ju präst hahahaha. HOPPAS HOPPAS HOPPAS ( att han inte gör det)♥

Skoldagen idag var seg men ändå så gick den snabbt.
Vi har haft SO, idrott, engelska och ea.
Jag jobbade faktiskt bra på eat tycker jag denna gången.
Förra gången var allt värsta segt man orkade inte göra ett piss haha. Men idag blev det att
ta i med hårdhanskarna. Men sluttjatat om skolan hahaha, vill inte ens hör ordet.
Det är fan helg haha♥
Men ni får ha det bäst!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mycket:)

2010-09-03 @ 18:08:32
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0