...

Heej bloggen, förlåt för att jag haft lite dålig uppdatering idag men har inte riktigt haft lusten att blogga, men nu är jag självklart tillbaka. Sitter och kollar lite klädhemsidor som H&M, Gina tricot och lite fler, för jag funderar på att åka iväg imorgon eller i övermorgon beror på hur jag känner mig imorgon, börjar känna mig lite bättre nu iallafall. Så vi får väl hoppas på det bästa hihi :D Statistiken har sjunkt lite nu när jag varit sjuk men hoppas den stiger igen när jag är lite mer aktiv, man har liksom inte orken i sig att blogga när man är sjuk... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Men iallafall ha en mysig tisdags kväll:D
Här är två st Collage jag gjorde till mina två Bästa vänner! <3
ÄLSKAR EER TJEJER!<333
Puss!
Juliia Krantz min älskliiing! <3

Jennifer Eriksson min snyygging!<3

Kommentarer
Postat av: julia:)

naw du e så söt babe ! , älskar dej ! <3

2010-12-29 @ 23:08:03
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0