Dag 3- Mina syskon!

Jag har 3 syskon ett som är hel syskon de andra två är bara halv.

Min bror- Dennis Mattias Christer Forsberg, vi har samma mamma men inte samma pappa, han är 1 år äldre än mig. Vi fick reda på att vi inte hade samma pappa när han var ca. 11 år gammal. Men jag tar ändå han som min hel bror. Han är väldigt rolig att umgås med för han är så himla rolig. Jag bor med Dennis.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min yngsta lillasyster- Nicole Pamela Dagestam (Forsberg), vi har bara samma mamma, träffar inte henne så jätte ofta, men det händer ibland när båda hälsar på mamma, Nicole är 5 år yngre än mig är en jätte glad tjej och väldigt söt! Hon bor inte hos oss.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min lillasyster- Angelica Rebecca Erika Forsberg, är minn 2 år yngre lillasyster det är hon jag spenderar mest tid med av mina syskon, vi kanske bråkar ganska ofta haha men vi blir ändå vänner tillslut, syskonkärlek;)
Angelica bor jag också tillsammans med.


Jag älskar er mina underbara syskon!



Den färgade bilden är ifrån när jag och mina syskoan var små då vi bodde tilssammans alla 4a och då vi bodde hos mamma och de andra små enskilda bilderna ser man hur vi förändrats till nu.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: ja min dag har varit bra :) hihi, allt bra med dig då? :)

åh tack så mycket :D din blogg är också fin :)

2010-12-15 @ 13:47:00
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0