Grilldag

Hej allihopa! Har ni haft en bra dag? Själv så har jag haft en riktigt toppendag. Har grillat i stinas trädgård i solen med tjejerna och myst med filtar och snackat och så. Så underbart! Riktig vår/sommarkänsla.  Sedan när det blev lite för kallt gick vi in och myste med lite musik och spelade lite gitarr och så ihop. Så himla härligt. Underbar fredag. Kom hem vid runt 23.30 och ligger i min säng och ska sova.
-
Ni får lite bilder jag tog nu sålänge, sen så får ni se bilderna från Sannes systemkamera imorgon, då hon har orkat lägga in dom. Men ni får ta och vänta tills imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall.
.

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: härligt, jo jag mår fint!



fina bilder!! ;)

2012-03-31 @ 09:02:56
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Adine

Men ååh, vad avundsjuk jag blev nu! Vill också grilla hehe :)

Svar: Okej, vad kul :) Då får jag hoppas att du kommer gilla min nya lika mycket (när jag nu än bestämmer mig för att byta... Men snart tror jag) :) Hoppas du får en toppen lördag!

2012-03-31 @ 10:37:37
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0