Tillbaka!

Hej på er! Det var ett tag sen nu, men har nämligen haft fullt upp under veckan som varit. Gymnasievalet, massa plugg och förberedelser inför nationella proven som vi ska ha på tisdag och torsdag. Taggad? nej.
Ska iallafall ta tag i bloggandet nu. Förstår om jag förlorat läsare den senaste veckan och att statistiken har sjunkit. Men jag har har mig själv att skylla, haha. Jaja, jag är tillbaka!

I helgen var jag med mina underbara tjejer, haft det riktigt kul faktiskt. Kollat skräckfilm och så och käkat massa gott och igår såg vi självklar melodifestivalen. Jag blev så glad när Dead by April och Loreen gick vidare. Det var dom jag tyckte om bäst, helt klart! Grymma.
Jag och Zandro, sångaren i dead by april, Maj 2011. Riktigt grym dag! vill tillbaka.

Kommentarer
Postat av: FIa

Vilka gymnasium valde du? :)

2012-02-06 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0