Perfect day!

Hej på er alla underbaringar! Känns som jag ofta börjar inlägg precis sådär? Jaja, kommer inte på något bättre och ni är väl underbara, right? Tänkte väl det. Har ni haft en bra dag/kväll? Själv så har jag haft en riktigt underbar, rolig och samtidigt mysig dag med mina favorit tjejer. En perfekt lördag!
Känns som jag fortfarande är lite småsjuk, hosta och lite halsont och så. Men det är nog bara en liten förskylning, hoppas jag, haha. Men får väl helt enkelt ta det lugnt bara. Imorgon blir det massa plugg har nämligen prov på måndag och tisdag. Så det är bara att ge gärnet. Men nu ska jag göra något annat, kolla lite på tv eller så, ha en fortsatt trevlig/fin lördags kväll allihop. Just det ja, ska lägga upp en 30 dagars bild med. Det gör jag strax sen blir det inget mer bloggande för idag tror jag. Puss!
Blev nog lite FÖR mycket?

Kommentarer
Postat av: lina

haha åhh shit va gott :D

2012-02-28 @ 14:51:22
URL: http://linalejdebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0