Lördag

Hej allihop! Jag vaknade runt elva idag och har precis käkat frukost och kopplat in den stationära datan på mitt rum bara för att min mac är sönder. Så det kommer bli ganska bra uppdatering här på bloggen ändå. När jag är i Hallstahammar får jag väl låna Sannes dator. Känns jätte ovanligt att sitta vid denna datan har typ inte gjort det på två år nästan. Jaja, det ska nog gå så bra så!
Idag ska jag träffa Sanne och Stina tror jag, ni får ha en toppendag, det ska jag ha iallafall! (kommer nog bjuda på massa gamla bilder, eftersom jag bara har massa gamla på denna datorn, men så kommer det ju självklart komma nya också. Men det blir nog kul att se lite gammalt med hihi). Kram!


bild i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0