Dag 8- En bild på en person du saknar

.
Du valde vägen upp till himlen, du valde att bli fri. Det skulle vara du och mamma. Ja, det skulle vara ni. Du lämnade oss med en fråga utan svar. Du lämnade livet och du finns inte längre kvar. Våran kärlek till dig var så stor, både för mig, mina syskon och min mor. Gråten i min hals vill inte försvinna. Jag önskar bara att denna tanken bort kunde brinna. Med klumpen i halsen och mina små ord. Vill jag bara att du ska komma tillbaks till vår jord. En stor sorg som aldrig kommer försvinna... saknar och älskar dig så! Låtsaspappa ♥


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-24 @ 12:18:13
URL: http://quraninswedish.blogspot.com
Postat av: emelie

desamma! riktigt snygg blogg hörru :)



åh, beklagar sorgen.. har vart med om liknande, men vet dock inte precis hur det känns..

2012-02-24 @ 12:58:47
URL: http://makeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0