Hem ljuva hem

Kommit hem från skolan nu, det var kanske för ca. 45 minuter sen. Kort dag idag. Just nu sitter jag lite framför tv:n och kopplar av lite. Imorgon är det gymnasiebesök och då ska alla nior runt om i hela Göteborg besöka en valfri skola som man vill vet mer om och se hur där är där. Själv ska jag besöja Kitas ekonomi/juridik. Slutar senare än vad jag brukar imorgon.

Men det är ju bara imorgon och på Fredag (filmdag) kvar sen har vi en vecka lov då blir det att vara ute länge med en massa gott fol och även roliga kvällar hemma med kompisar och därefter 2 veckors praktik. Bättre kan det inte bli… Kunna lägga skolan åt sidan lite, men inte helt och hållet.

Nu ska jag städa undan lite på mitt rum, vi hörs.

Bild 2011-10-26 kl. 14.10 #3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0