Go kväll+ en liten fråga

Go kväll godingar. Har krypt ner lite smått i sängen, där jag nästan spenderat hela min dag. Det suger att vara sjuk verkligen. Få hoppas på att jag känner mig bättre snart. Ska ta och kolla på lite Glee avsnitt nu och bara ta det lugnt. Vet inte ännu om jag går till skolan alls imorgon, känner mig bara sämre när jag är i skolan. Men vi får väl se hur det blir. Jag har en liten fråga till er, vore bra om ni svara.
Tycker/vill ni att jag ska starta en frågestund här på bloggen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg du har.

Skulle vara kul om du ville kolla in min. Har några tävlingar också. =)

Kram

2011-10-04 @ 23:17:24
Postat av: Emma

Ja, gör de:)

2011-10-05 @ 14:28:35
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0