Bad update.

Hej har varit väldigt dålig uppdatering denna helgen. Men i fredags var jag nämligen hos min mamma till på lördagen och hade lite kul med syskonen och min mamma. Så jag ville ta och umgås med min mamma medans jag var där, så jag la inte ner min tid på bloggen just då. Igår sov jag över hos Jennifer till idag vi hade jätte kul och var med en massa gott folk och sen så var jag och hon hemma hos henne för vi var ensamma hemma. Vi åt massa gott och hade jätte kul. Har precis kommit hem till Jennifer för vi har precis handlat. Fick min födelsedagspresent av henne idag för det var en tröja jag jätte gärna ville ha och den hade varit slut då jag fyller år (om ca.3-4 veckor). Nu ska vi hitta på lite skojiga saker och kanske ta och gå ut, vi får väl se, puss.

PA020569

Cp bild på mig, men bäsavännen jennifer blir alltid lika fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0