Torslanda

Hej, sitter hemma hos Julias pappa i Torslanda, jag är ju självklart med Julia då va. Haha! Vi har ätit mumsig kladdkaka och druckit Herrljunga cider och så har vi chips och massa redbull godisar som aldrig tar slut haha. Vi sover över här tills imorgon sen så åker vi hem imorgon ganska tidigt, sen träffar vi nog folket. Just det ja, jag var på ullarerd i dag köpte lite kläder och annat kommer kanske in några bilder på lite av grejerna så småning om. Men nu ska jag fortsätta ha kul med Juliam ha en grym lördags kväll allihopa!
(saaknar diiigg!!)
- inget med detta att göra! saknar bara en person grovt!!

Puss på er





Kommentarer
Postat av: julia:)

älskar dig ! " jag vet vem du saknar, så gulligt" §

2011-03-26 @ 23:28:40
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0