dååååålig uppdatering.

Hej alla, har inte haft tid med uppdatering pga av att jag varit ute med kompisar och så, och jag har nämligen inte suttit så mycket vid datan, men kan berätta vad jag gjorde igår och idag.
Igår
Efter jobbet och skolan träffade jag massa kompisar och vi hade super kul, vi var i kyrkan och gjorde massa kul och så var vi i Nattahs cykelrum och typ snacka och skratta.
Idag
Idag så var jag med kompisarna som igår. Vi var i kyrkan en stund allihopa sen så gickk vi till joels cykelrum och snacka och sånt. Jag och Elin drog till kyrkan efter för vi orkade inte vara där mer. I kyrkan var vi med några killar och Jonna, Sofi, Sade och Elvira, väldigt länge. Sen så nu är jag hemma :)
Hoppas ni haft en bra Fredag/ bra start på helgen!
Puss på er!
love!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej, fin blogg :)

var gärna med i min designtävling! kram



och kolla även i mina kategorier mode,tips,bloppis,outfits,shopping osv ;)

2011-03-06 @ 00:41:42
URL: http://johannabry.webblogg.se/
Postat av: lindshe-tävling pågår!-

sv: Grymt att du är med och tävlar! :)

Vi hoppas på att just du vinner de 5 smyckena! <3



riktigt fin bild :D

2011-03-06 @ 10:04:18
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0