Bad!

Hej, förlåt för dålig update, har inte orkat riktigt. Jag är alltid så himla trött när jag kommit hem från jobbet. Llunchen tillbringades med Julia E, det är grymt att vi har lunchen samtidigt, vi sitter nämligen i hennes lunchrum nere vid lagret i esprit hihi. Nu är det bara två dagar kvar sen blir det skolan igen. Just nu jobbar jag på Cassels det är både tråkigt och roligt, men det mesta jag får göra är kul. På toys var allt as kul och jag skämtar inte haha. Så jag saknar skolan, men ändå inte. När jag kom hem så hade pappa köpt massa godis till mig och mina syskon när han jobbade. Gulligt av honom. Imorgon blir det arbete som kallar igen och efter det ska jag kanske träffa Jennifer, om inte det blir av så ska jag nog åka och simma och bada på kultan. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Kommer nog ett inlägg om en stund. Puss på er!
Lunchen
När man kom hem haha!
Love Johanna...

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygging! (L)

2011-03-02 @ 21:24:55
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0