brrr.....

Hejsan, kom precis hem efter att varit ute i en halvtimma/timma med Jennifer, jag var bara såååå tvungen att gå hem för det var så himla kallt ute. Jag doooog! Asså vet inte hur längesen jag kände att det var så kallt ute som jag tyckte nu. Sjukt skönt att bara få komma hem och ta det lugnt och värma sig. Nu har min pappa åkt iväg till Belgien och farmor har kommit hit. Det var faktiskt ganska längesen jag träffade henne så det är ju lite kul också!
Men ni får ha det så bra, mer uppdatering kommer senare eller snart, när jag har tid och lust !
-I love this pic.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Ohyeeah! :D <3

2011-02-20 @ 18:04:21
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0