God morgon ?

God morgon på er, eller god morgon och god morgon. Det är nog god förmiddag nu haha. Men jag vaknade iallafall nästan precis. Har ätit och fixat mig och så lite. Jag är hos Julia K, sov över där inatt och igår. Vi hade det as grymt! Gårdagen med vännerna var as kul den med. Blir väl att träffa alla vännerna idag igen. Det nya vädret känns nästan som sommar ju. Men nu ska jag fortsätta gör mig iordning och snabba på Julia lite sen drar vi ut i det fina vädret!



Julia, Hennes lillebror och Jag :)

Kommentarer
Postat av: ALARAAA

Hej alla tipsa gärna eran blogg på

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

Vill du få din blogg tipsad:skall du ha en länkning i din

blogg om att du är med i www.tipsablogg.blogg.se

och kommentera hos mig att du är med,ju mer du

kommenterar desto större chans har du :) Tack.

Btw.Fin blogg

2011-04-25 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0