Va med och tävla du också!

Klicka på bilden o kom direkt till tävlingen!
Jag tävlar också:D
Vad med och tävla du också om detta pris.
Priset är L300 Bodylotion Energizing Hydration, TRESemmé Root BoostingSpray,TRESemmé Colour Protection Shampoo och TRESemmé Salon Silk Balsam.


Här kan ni se vad hon skrivit om tävlingen:
Andra advent och dax för en ny tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna vecka lottar jag ut shampoo,balsam och root boosting-spray från TRESemmé och en bodylotion från L3000.
Shampoo Balsam och BodyLotion är praktiska  travelsizeflaskor på 100 och 50 ml.
Root BosstingSpray är "fullsize"-flaska på 250 ml.
Vad kan vara bättre än att skämma bort sig själv med lite nytt på hår och hudvårdsfronten nu i kalla December?
För att deltaga och tävla om produkterna så lämnar du som vanligt enkelt en kommentar under detta inlägg.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress.
Som vanligt vill jag att ALLA mina läsare ska kunna vara med och tävla ,både bloggägare och blogglösa.
Har en egen blogg eller site får du dock gärna låna min bild och länka till tävlingen/min blogg.
Länkar du får du automatiskt en extra lott i dragningen sedan.

Tävlingen avslutas Fredag den 17 December klockan 23.59



Och hon önskar även alla ett stort lycka till!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0