Sover över hos Jennifer!

Hej, sitter hemma hos Jennifer nu vi sitter i sängen med datan och jag bloggar hihi. Har tänkt på att jag inte bloggat idag typ så jag tänkte att jag var tvungen att göra det nu hihi, lite sent men men. Är faktiskt inte ett dugg trött haha, det har blivit så de senaste dagarna nu, jag blir trött och somnar jätte jätte sent och vaknar sent haha. Lite konstigt va. Dagen var underbar! Jag har varit och shoppat på frölunda torg med Sanna och Jennifer. Jag köpte två st tröjor och ett par legins med skinn på knäna, jag är jätte nöjd, köpte precis det jag ville också. Jag är jätte glad nu! Efter shoppingen så åkte vi hem till Sanna där spelade vi spel och skrattade nästan ihjäl oss haha. Jag och Jennifer gick hem runt 23.00, då gick vi till Jennifer, vi har sminkat oss lite kul och tagit bilder lite oseriösa men ändå några seriösa. Kommer i ett inlägg strax. Hoppas ni haft en underbar dag!
Ses imorgon God natt på er godingar....! :D
Mitt inköp!
Denna fast i svart och texten på ser annorlunda ut - 199:-
Denna snygga tröja as snygg- 125:-
Har ingen bild på leginsen men tror ni vet vilka jag menar... :D
Har inte tagit kort så tog bilder från hemsidor på datan!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0