so sick! ---> Julklappar

Är fortfarande sjuk, halsont och huvudvärk, orkar nästan inte ens resa mig upp eftersom jag inte har så mycket för mig så kan jag berätta det jag fick i julklapp, har inte tagit kort på de eller något men jag kan ju leta reda på lite bilder på datan. Så det kommer bilder på vissa julklappar:)
  • Mys dress- En svart och en rosa överdel och bara en rosa underdel (den på bilden)
  • Sony Ericsson Zylo (älskar den)
  • Svart stickad halsduk, även en film (ett päron till farsa firar jul) och en super snygg och skön morgon rock i svart.
  • LdB bodylotion o Shower gel och även en adidas parfym
  • Skolkalender i rosa , hitta ingen bild tyvärr!
  • Halsband och armband, jätte snygga (ingen bild)
  • Sminkbox med smink  (ingen bild)
  • 600 kr sammanlagt
  • Pennor av syrran ;) (bra till skolan hehe)
  • Svarta legins
  • Ett spel
Har för mig att det var något mer, men kommer inte riktigt på det just nu haha!
Vad fick ni för fina grejer då?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0