Min dagmed underbaringen!

Heej bloggen, förlåt för lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela dagen med att ha kul med Jennifer, vi har haft det jätte kul. Det började med att vi var i skolan på julavslutning efter det gick vi hem till mig och kollade på film och det fick bli ''Giddra inte med Zohan'' haha, den är så himla rolig och bra! Efter det åkte vi till torget och gick runt lite och handlade kladdkaka, haha mums. Det var riktigt gott och mättande! efter det åkte vi till opal och där träffa vi några och då var vi i kyrkan en stund och sen gick vi ut, efter att vi varit ute en stund så gick vi hem till Jennifer (jag ska sova över, JIPPI!) och nu sitter jag och hon vid våra macdatorer och dricker coola och bara tar det lugnt. Hoppas ni har haft en bra dag precis som jag? Ja, det tror jag nu, men vi hörs snart :D
Ha det bra puss heej!
Bildbomb!
Minnen jag har med Jennifer!
Båda gamla o nya!
Haha, de flesta var nog GANSKA gamla!:)
Haha men man får ju alltid ta och bjuda lite på sig själva;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Så gölliga ni är! :D

2010-12-18 @ 10:08:27
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: Emma

Har du kopierat bilden från facebook nu ? :)

2010-12-18 @ 10:52:57
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

svar; nja inte i min familj :D

här kollar vi på filmer istället (:

2010-12-18 @ 11:14:22
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0