Today i don't feel like doing anything

Hej på er mina fina! Sitter inne på mitt rum och spelar lite smått på gitarren och bara tar det lugnt. Är verkligen jätte seg och trött. Inte så att jag vill sova men bara trött. Vi hade nämligen idrottsdag idag i skolan (olika friidrotsgrenar). Det var molnigt, smått kallt och sen så började det ösregna så vi fick avsluta idrottsdagen innan slutgrenen, som var staffeten. Det var ett litet plus på dagen. Men jaja, så jag är iallafal lite seg efter det.

Jag ska börja uppdatera bättre nu. Det har jag sagt varje gång, men nu har jag lovat mig själv det. Ska se om jag lägger upp lite inspiration eller så om en stund. Sålänge får ni ha det så bra, jag ska bara slappa, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0