14 Maj 2012

Hej på er alla goa läsare! Sitter hemma framför tv:n och bara tar det lugnt. Jag är verkligen jätte trött. Slutade runt tio i två och då drog jag och sanne hem till mig i 1 och 1 halv timma och käka och så. Sedan drog vi tillbaka för att jobba med våra balkänningar, som vi fick tid att arbeta med till halv nio idag, alla nior. Vi jobbade där till 6 och nu är jag hemma och är trött och orkar inte göra någonting.

Imorgon är det detta sista Matteprovet i Nationella (C-delen), det kommer gå så himla dåligt. Men man får väl hoppas på det bästa. Är ni andra nior nervösa? Själv är jag inte så nervös, brukar inte bli det. Men jag får oftast känslor om hur dåligt jag tror det kommer att gå... Jaja, ha en fortsatt bra dag, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0