Min dator är tillbaka!

Äntligen! Min dator är äntligen tillbaka! Som ni redan vet så har min pappas kompis lagat den och idag kom han äntligen hit och lämnade den. Åh vad gött! Nu kommer uppdateringen bli så mycket bättre, förutom frpn frdag och två veckor framåt. för då  åker jag ju till turkiet. Men jag ska fixa ihop lite tidsintällda inlägg. jag ska försöka göra ett till varje dag. Sen så finns det förmodligen internet på hotellet så gör kanske något inlägg när jag är där med. uppdatering kommer det iallafall vara. Men ska iallafall uppdatera mycket nu innan jag åker med. 2 dagar kvar! Jag är så himla taggad, ska ta massa bilder som ni komemr få se när jag kommer hem. Puss!
 
 
jag för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0