Taggad inför morgondagen

Hej alla goingar! Kom precis ur ett skönt skumbad. Var riktigt härligt efter att ha hållt på att packa och annat, har bara lite småsaker som jag måste slänga ihop med, sen är jag i stort sätt helt klar. Skönt! Imorgon hämtar Sanne upp mig här utanför kl. 06.15 och då åker vi mot centralen och tar tåket därifrån hela vägen till hallstahammar. Ska bli så grymt kul, är sjukt taggad! Men nu ska jag packa det sista så hörs vi om en stund antagligen. Ska alldeles strax lägga upp nästa bild av 30 dagar också, så kika inte strax igen. Kram!



ett tag sen


Kommentarer
Postat av: amina

Åh, tack så jättemycket! Du var ju hur fin som helst du! :)

2012-02-13 @ 22:16:01
URL: http://amyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0