Lov, fy vad gött!

Hej på er, nu är det lov! Så himla skönt. Det kommer bli ett grymt lov med massa underbara vänner. På tisdag åker jag till Hallstahammar som ligger strax utanför Västerås till Sannes pappa med henne, ska bli lika kul som sist jag var där men ännu roligare. Men innan vi åker så ska vi ha några toppen dagar med alla tjejerna tillsammans.
Idag har jag iallafall varit med sanne och Stina, gjorde inte så mycket men det var kul ändå. Ska försöka uppdatera bloggen grymt bra under lovet, men min data pajja igår så får låna syrrans eller ta den stationära ett tag tills min blir fixad. Men nu ska jag iallafall sova, bloggar via mobilen just nu. Men nu ska jag sluta skriva, jobbigt att skriva såhär långa inlägg via mobilen, hörs imon, godnatt puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

strax utanför Hallstahammar ;) haha johanna! <3

2012-02-11 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0