Jag är tillbaka!

Hej på er alla underbaringar! Jag blir så himla glad när jag loggar in på min blogg efter ungefär en vecka  och ser att statistiken fortfarande är rätt så hyffsat bra. Men nu kommer det bli bättre igen!
Jag har haft en riktigt rolig och underbar vecka med Sanne och andra vänner. Vi har myst, varit ute och haft det superkul nu denna veckan. En vecka jag aldrig glömmer helt enkelt!

Nu har skolan börjat igen, känns tråkigt, men det var kull att få träffa vännerna igen. Kom hem för en stund sen. Känns som ja börjar bli sjuk, har halsont och mår inte jättebra. Men får hoppas på det bästa!

Jag lovade ju er en massa bilder ifrån veckan och det ska ni få också. Laddar upp dom alldeles strax, så håll ut sålänge. Ha det bra sålänge, puss! (Ni kan fortfarande ställa fler frågor i frågestunden, så gör det nu, nu, nu och nu. Genom att klicka HÄR, HÄR, HÄR eller HÄR!)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hur hög är statistiken? Kram <3

2012-02-20 @ 18:03:29
URL: http://sarahekpp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0