8 Februari 2011

Hej på er goingar! Hur mår ni? Själv mår jag mycket bättre. Skönt som tusan asså! Skola blev det idag iallafall. Blev precis klar med städning på rummet och lite möblering, kul med lite different stuff. Kom hem runt kvart i 2 idag eftersom att vi fick håltimma på sista lektion, annars hade jag typ kommit hem, riktigt skönt faktiskt.
Känns så himla skönt när man tänker efter och kommer på att det är lov om 2 dagar, så himla gött! Imorgon är kl.9 så ska alla nior göra det andra nationella provet i svenska, skriftligt, 3 timmars prov. Men kommer bli skönt att få ha det gjort, får hoppas på det bästa, wish me luck!
Ska nog bara ta det lugnt hemma idag, orkar inte göra något annat. Just nu är det en man som typ river vårat kök eftersom vi ska byta kakel och skåp och massa grejer, så det blir lite snyggare. Lägger upp dagens outfit strax. nu ska jag sluta skriv för detta blev så långt så jag inte ens själv orkat läsa det, ha en fin dag!





yeaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0