Härlig dag

Gud vilken härlig dag! Äntligen är värmen här. Men det skulle inte skadat om den kommit hit lite tidigare. Dagen har spenderats med mina underbara vänner Sanne och Elsa. Vi började dagen på stranden, sedan senare på dagen köpte vi glass och satte oss uppe på ett berg, käkade, lyssnade på musik och hade det riktigt gott. Och nu ligger jag här hemma och ska snart sätta på en film.
 
Hur har eran dag varit? Lika bra som min hoppas jag. Jag har bestämt mig nu. Jag ska verkligen försöka ta tag i bloggandet nu. Jag tycker det är väldigt kul, men har bara haft lite tid till bloggen på sistonde. Men ska verkligen försöka nu. Hoppas jag gör er nöjda, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0