Inget Internet

Hej på er, längesen tycker jag. Men det är nämligen såhär att jag inte haft internet på ett tag pga packning osv. Vi flyttar ju på Fredag, för er som läst min blogg tidigare vet ju om det hihi. Men iallafall nu är internetet i igen och vi får hoppas att det inte åker ut igen.
Just nu ligger jag och kollar film och dricker lite cola och äter choklad, mmh. hihihi! De senaste dagarna har varit underbara. Åkte moppe igår och ska göra det imorgon igen. Grymma är jag och Julia! Sjukt kul var det igår! Men vi hörs imorgon eller senare, ha det så bra.
Min yngsta syster för 2 år sen på UNDA- camping jag och hon ska åka dit i sommar och träffa Anders och CO och vara med dom på deras spelningar där och sedan sjunga karaoke mm. Om jag vågar för allt folk haha. Men det blir nog kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson♥

överlycklig föör att ha åkt moppe ;) <3

2011-06-27 @ 00:03:20
URL: http://jeennifereriiksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer Eriksson♥

gå in på min blogg och gör mig glad genom att rösta på min klänning, Kram!

2011-06-27 @ 00:58:28
URL: http://jeennifereriiksson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0