Gjort mycket idag hihi

Hej på er allihopa, har precis kommit ur duschen så nu är jag ren och fin igen. Blev ingen uppdatering igår för jag var och bada med mina kusiner daniella och emelie och min syster och hennes kompis sabina. Vi var i sisjön och stekte. Efter det drog jag hem till mina kusiner och så sov jag över där, vi kollade film, skrattade och pratade lite tjej snack. Idag när jag vaknade drog jag och emelie till liseberg vi var där i två timmar men han åka typ allt haha. Men vi drog hem och sedan åkte vi ner och badade i rörvik istället för att det var 30 grader ute, helt sick. Nu sitter jag hemma och har precis duschat och käkat en kebabtallrik hihi. Imorgon är det skola igen, tråkigt, men ändå bra för då går det fortare till nästa vecka du det är SKOLAVSLUTNING! hoppas ni haft en underbar dag puss på er.
Lite bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0