Follow your dreams, don't give up!

Hej på er, kom precis hem från en dag i göteborg haha. Vi har ju någon skattjakt sak i skolan som pågick igår och idag. Vi skulle besöka massa platser i Göteborg och göra lite uppdrag eller vad man ska kalla det sen så får man poäng. Den gruppen som får flest poäng vinner biobiljetter. Idag tog min grupp båten till brännö en timma dit och en timma hem för att bara kliva av båten och dansa vals på bryggan och åka hem igen, onödigt. Sen så har vi besökt massa andra ställen somm ex. Triumf (glassbutik), skansen krona, masthuggskyrkan mm. Hihi!
Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Idag vet jag inte vad som händer, kanske blir en lugn dag här hemma.
jag just nu, trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0